Livrare gratuită la comenzi peste 700 Lei

+40 740 245 894 (Luni – Vineri 8:30 – 17:00)

Home » Livrare comenzi

Livrare comenzi

Cine îmi va livra produsele comandate?
Comenzile sunt livrate folosind serviciul de curierat Fan Courier, pe teritoriul Romaniei.

Produsele pot fi ridicate personal din magazin?
Comenzile pot fi ridicate personal si din magazinul nostru situat in localitatea Tăuții-Măgherăuș, str. 1, nr. 273, Maramureș, 437345, România. Programul de functionare este de luni – vineri de la 08:00 – 17:00, iar sâmbătă de la 08:00 – 12:00.

Cât durează livrarea?
Comenzile plasate în intervalul luni-vineri vor ajunge la destinație într-un interval de 12 ore – 24 ore. Comenzile făcute vineri (după ora 16.00), sâmbătă și duminică vor fi livrate în zilele de marți sau miercuri ale săptămânii următoare. În perioada sărbătorilor și pe parcursul desfășurării unor campanii comerciale (de tipul Black Friday), durata maximă de livrare a unei comenzi poate crește la cinci zile lucrătoare. Orice întârziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastră, ci a firmei de curierat.

Cât costă transportul?
Prețul transportului va fi următorul:

  • Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul României, tariful diferă în funcție de colet și greutate. Prețul poate fi văzut în pagina Finalizare Comandă, dupa introducerea adresei de livrare.
  • Pentru comenzi ce depășesc 700 lei, transportul este gratuit**.

**Gratuitatea se aplică doar coletelor ce nu depășesc 3 kilograme.

Cum urmăresc livrarea?
După ce comanda va fi plasată către Fan Courier, se va genera un cod de urmărire (AWB). Vei primi acest cod pe mail și vei putea să vezi starea comenzii tale. Dacă te-ai înregistrat și ți-ai făcut cont de client pe https://www.fancourier.ro/awb-tracking/ poți să urmărești statusul comenzii tale în istoricul de comenzi.

De ce nu am primit toate produsele comandate?
Există mai multe motive pentru care nu ai primit toate produsele:

  1. Verifică emailul primit după finalizarea comenzii pentru a vedea dacă în lista finală apar toate produsele pe care le-ai comandat. Este posibil ca în timpul procesului de comandă produsul/produsele să lipsească din comanda ta.
  2. Verifică email-ul de livrare pentru a constata dacă nu au fost produse anulate. Atunci când împachetăm comanda ta, putem să observăm că un produs nu este disponibil. Datorită faptului că nu dorim să primești coletul cu întârziere, vom livra ce avem pe stoc în acel moment. Produsele lipsă vor fi livrate după ce vor fi în stoc. Această situație este semnalată într-un mail în care te informăm de starea comenzii și îți arătăm tot ce nu a fost inclus în prima tranșă. De asemenea, vei fi contactat telefonic de un reprezentant înainte de a pregăti coletul, pentru a primi confirmarea că dorești livrarea parțială a comenzii.
  3. O comandă poate fi livrată în mai multe tranșe și poate ajunge în perioade diferite. Unele produse pot fi în stoc atunci când faci comanda, altele pot avea statusul ”La comandă”. Tu poți opta însă pentru primirea pachetului în etape. Astfel, produsele aflate pe stoc vor ajunge în termenul menționat, în timp ce produsele ”La comandă” vor ajunge mai târziu. În acest caz, costul transportului pe fiecare livrare va fi suportat de tine.
  4. Verifică pachetul în detaliu pentru a te asigura că produsul lipsă nu este ascuns. Dacă ai verificat toate posibilitățile menționate mai sus și bunurile încă lipsesc, contactează-ne la [email protected].

Ce fac în cazul în care comanda mea nu ajunge în timpul estimat?
Comanda poate întârzia maxim 24 ore față de timpul de livrare standard (12-24 ore) din motive care țin de serviciul de curierat. Dacă între timp nu mai ai nevoie de produse sau le-ai găsit în altă parte, putem activa procedura de retur, respectând regulile acestui proces.

Cum vor fi livrate produsele care presupun condiții speciale?
Dacă produsul pe care îl dorești presupune condiții speciale de transport, acesta va fi livrat adecvat.

Care sunt modalitățile de plată?
Poți să optezi pentru plata cu transfer bancar sau plata cu numerar.

Ce fac dacă nu mai doresc un produs?
Poți solicita returnarea unui produs în maxim 14 zile calendaristice de la data la care ai primit comanda. Completează formularul de retur disponibil pe site-ul nostru. Precizăm că acest formular de retur este un model și nu este obligatoriu.

Returnarea unui produs cumpărat de pe site-ul www.ravenna.ro se poate face în termen de maxim 14 zile calendaristice (10 zile lucrătoare) de la data achiziției, respectând următoarele condiții:

  • Produsele nu trebuie să prezinte urme de utilizare.
  • Produsele nu sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) ci cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire).
  • Produsele returnate sunt din același lot și sunt în stocul curent de marfă al vânzătorului.
  • Produsele nu au făcut obiectul unei comenzi speciale sau al unei promoții speciale. Un produs nu poate fi returnat în următoarele situații:
  • În cazul în care prezintă semne vizibile de utilizare: este desigilat și/sau folosit.
  • Produsul a fost desigilat.
  • Nu face parte din categoria produselor returnabile.

Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, clientul primește banii aferenți produselor returnate și costul transportului achitat inițial în interval de 14 zile calendaristice de la data primirii returului, recepționarea produselor și stabilirea că aceste produse fac obiectul returnării banilor.

Conform Ordonanței nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță, “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului.”

În situația menționată mai sus, dumneavoastră veți returna, în termenul prevăzut mai sus, produsul cumpărat fără să prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură. Cheltuielile de expediție vor fi suportate de dumneavoastră. Potrivit dispozițiilor art. 10 lit c) din O.G. nr. 130/2000.

Ce fac dacă în colet găsesc un produs cu defecte?
Dacă găsești în coletul tău un produs care prezintă defecte, atunci ești obligat să nu utilizezi produsul în scopul în care acesta a fost achiziționat. Produsul va fi returnat împreună cu factura fiscală și formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnată după îndeplinirea tuturor procedurilor legale.

Cum pot anula o comandă?
Dacă dorești să anulezi o comandă, trimite un email la [email protected] și precizează că dorești să anulezi comanda. În cel mai scurt timp, vei fi contactat pentru soluționare.