Livrare gratuită la comenzi peste 700 Lei

+40 740 245 894 (Luni – Vineri 8:30 – 17:00)

Asistență pentru clienți

Echipa noastră este întotdeauna aici pentru a vă ajuta!

Întrebări frecvente

Comenzi și Livrare

Comenzile plasate în intervalul luni-vineri vor ajunge la destinație într-un interval de 12 ore – 24 ore. Comenzile făcute vineri (după ora 16.00), sâmbătă și duminică vor fi livrate în zilele de marți sau miercuri ale săptămânii următoare. În perioada sărbătorilor și pe parcursul desfășurării unor campanii comerciale (de tipul Black Friday), durata maximă de livrare a unei comenzi poate crește la cinci zile lucrătoare. Orice întârziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastră, ci a firmei de curierat.

Pentru crearea unui cont de client nou, accesați urmatorul link: https://ravenna.ro/contul-meu/ si urmați pașii pentru înregistrare.

Comenzile pot fi ridicate personal si din magazinul nostru situat in localitatea Tăuții-Măgherăuș, str. 1, nr. 273, Maramureș, 437345, România. Programul de functionare este de luni – vineri de la 08:00 – 17:00, iar sâmbătă de la 08:00 – 12:00.

După ce comanda va fi plasată către Fan Courier, se va genera un cod de urmărire (AWB). Pe baza acestui AWB poți să urmărești statusul comenzii tale aici: https://www.fancourier.ro/awb-tracking/

Suntem la dispoziția dumneavoastră în fiecare zi
de luni – vineri între orele 08:30 – 17:00

Tel: +40 740 245 894
Mail: [email protected]

Prețul transportului va fi următorul:

  • Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul României, tariful diferă în funcție de colet și greutate. Prețul poate fi văzut în pagina Finalizare Comandă, dupa introducerea adresei de livrare.
  • Pentru comenzi ce depășesc 700 lei, transportul este gratuit*.

*Gratuitatea se aplică doar coletelor ce nu depășesc 3 kilograme.

Comenzile sunt livrate folosind serviciul de curierat Fan Courier, pe teritoriul Romaniei.

Daca trebuie să returnați un produs

Politici de Retur

Poți solicita returnarea unui produs în maxim 14 zile calendaristice de la data la care ai primit comanda. Completează formularul de retur disponibil pe site-ul nostru.

Dacă găsești în coletul tău un produs care nu a fost comandat (un produs gresit), atunci ești obligat să nu utilizezi produsul. Produsul va fi returnat împreună cu factura fiscală și formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnată după îndeplinirea tuturor procedurilor legale.

Dacă găsești în coletul tău un produs care prezintă defecte, atunci ești obligat să nu utilizezi produsul în scopul în care acesta a fost achiziționat. Produsul va fi returnat împreună cu factura fiscală și formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnată după îndeplinirea tuturor procedurilor legale.

Suntem la dispoziția dumneavoastră în fiecare zi
de luni – vineri între orele 08:30 – 17:00

Tel: +40 740 245 894
Mail: [email protected]

Daca adresa de livrare a fost introdusă gresit si v-ați dat seama de acest lucru înainte de expedierea comenzii, va rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp pentru a remedia problema. 

Suntem la dispoziția dumneavoastră în fiecare zi
de luni – vineri între orele 08:30 – 17:00

Tel: +40 740 245 894
Mail: [email protected]

Dacă dorești să anulezi o comandă, trimite un email la [email protected] și precizează că dorești să anulezi comanda. În cel mai scurt timp, vei fi contactat pentru soluționare.

Da, puteți să comandați produse care nu sunt momentan pe stoc. Vă rugăm să luați legătura cu asistenții nostri pentru a primi mai multe detalii despre achiziționarea produselor care nu se găsesc în stoc.

Suntem la dispoziția dumneavoastră în fiecare zi
de luni – vineri între orele 08:30 – 17:00

Tel: +40 740 245 894
Mail: [email protected]